fridadahlgrens

Torsdag

Publicerad 2011-10-20 18:04:53 i Allmänt,

Usch å fy för regn, imorse när vi var ute och gick så var det bara skitväder och blött, gillar verkligen inte sånt här ruskigt höst väder. Som tur var så sprack det upp på eftermiddagen så de blev så där härligt höstväder med klar och finluft ocg till och med solen behagade titta fram det gillas starkt!

Efter lunch idag fick jag nog av att skriva motivationen efter att ha ätit är verkligen inte på topp, jag jobbar helt enkelt bäst på förmiddagarna bara att inse och fortsätta gå upp tidigt och kämpa på. Men iaf så blev Daniel morbror för andra gången igår kväll så ett stort GRATTIS till  Cecilia och Daniel!
Kände direkt efter att jag fått veta att bebben kommit till världen hur det börja klia i fingrarna och jag vill sy lite barnkläder. Började rota runt bland mina mönster idag, men istället för att bli något till en bebbe så slutade de hela med att jag sydde ett par leggings till mig själv i typ fejkskinn. Har tänkt sy dem länge men aldrig kommit till skott men nu blev de av! Tror jag ska använda helgen till att sy lite bebbekläder, är så sugen på att vara lite kreativ och göra något praktiskt!! Så kul att skapa saker!

På tal om en helt annan sak så fick jag en tröja av mor och far, måste bara visa den för enligt mig är den så himla fin!


För er som känner mig så var det kanske inte så konstigt att den var lila!


Nu mot sävar och Innebandy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela