fridadahlgrens

Update

Publicerad 2011-10-10 11:52:47 i Allmänt,

Men nu var det länge sedan jag uppdaterade här! Men jag ahr som inte haft nån lust att skriva nått de händer liksom inte så mycket. Sitter mest här hemma å skriver å filar på mitt examanesarbete, det går väl framåt iaf men har vart i en svacka ett tag nu. Går liksom inte som jag vill svårt att hitta lärare som vill bli interjvjuade men nu börjar de äntligen lossna lite. Lättare att skriva när det händer någonting!

förutom skolan så har ju IB säsongen börjat på riktigt vi har spelat två matcher en vinst och en förlust. Förlusten kändes så där, vi är helt enkelt inte tillräckligt effektiva. Men säsongen är lång så en förlust är inte hela världen! Det är bara att forstätta kämpa och det roligaste är att vi fått målvaktstränare så jag har någon att diskutera mina problem med, sjukt inspirerande!

Jag fick ett infall i förra veckan å köpte mig en Android telefon. Har som sneglat ett tag på att köpa en men liksom inte blivit av dom är ju trots allt lite dyra. Men jag snubblade över en på blocket så, då slog jag till så jag är nu mera ägare av en Sony Ericsson Arc. Än så länge så tycker vi om varandra väldigt mycket. Bara att hoppas att det fortsätter så. Jag är ju inte den mest tekniska människan så ibland har vi lite problem tur att Daniel kan hjälpa oss med våra problem!


I helgen har vi vart ner till Övik och hälsa på, har vart ute på Burön hela helgen riktigt mysigt att vara där ute även när hösten har kommit. Att bara få sitta inne och titta ut på de kalla vädret och njuta av att bara vara en stund. Alltid lika härligt att vara på Burön!

Ne nu blir det lunch och sen får jag se om jag orkar ge mig på en sida till, till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela