fridadahlgrens

Allt och ingenting

Publicerad 2011-10-14 11:24:52 i Allmänt,

Som vanligt händer det inte mycket på dagarna, nu sitter jag mest och skriver ner några av mina itervjuer och har kommit underfund med att jag verkligen inte gillar att höra min egen röst. Förstår inte hur folk i min omgivning står ut med att lyssna på mig, bland det värsta jag vet är nog att lyssna på min egen röst huvva! och nu måste jag sitta och göra det i många minuter i sträck för att få ner på papper vad som sägs på intervjuerna, än en gång HUVVA!
Men tur att det bara är jag iaf som måste lyssna på dem, eller ja fast alla andra lyssnar ju på min röst i vardagen så verkligen hur står ni ut med mig?!?
Min inspelningsapparat, tilika nya fina pekskärmsmobil, som jag sitter och 
lysnnar på mig själv i väldigt intressanta ämnen som tas upp!
Annars är det lite sjuktuga här på  Nydala, det måste ju va nått fel på Karln min han blir ju förkyld av minsta lilla, så det har inte blivit många  knop gjorda i veckan. Men pallrade mig ner på apoteket och köpte typ allt de hade i form av antiförfylningspreparat samt tillfrisknings saker så med lite vilja och piller så är han nog starx frisk igen. Peppar peppar ta i trä så har jag inte känt av nått än, lite rethoista men det har jag till och från i vanliga fall med så får hoppas jag klarar mig undan dessa envisa förkylningar!

Allt sånt som jag tvingar Danne att äta så han ska bli frisk! 
En härlig blandning av naturläkemedel man jag är fasst besluten om att det funkar!
Jag har alltid sagt att när jag lägger av med innebnadyn så ska jag spela korpen bara för att det är kul, men i onsdags så debuterade jag i korpen trots att jag inte lagt av ännu. Det hade jag aldrig trott! Men det var rätt roligt faktiskt. Dock väldigt annorluda att spela mest mot och med killar. Tur man är tuff så man kan buffla tillbaka, min första korpen match slutade med vint för laget så det var väldigt roligt! Annars så har det kännts lite tungt på träningarna i veckan, som att det är nått som fattas, liksom inte rikitgt där ännu, seg i kroppen på nått konstigt sätt. Men roligast av allt är att målvaktstränarna gjort debut och jag får både hemläxa och hjälp! Känns skönt med hjälp från sidan, nångon som visar vad man kan göra bättre de behövs, det är faktiskt svårt att utvecklas av sig själv om maninte får feedback! så ett stort WOHOOO att det har kommit in målvaktstränar till oss! Uppsakttas ordentligt, det gör att säsongen känns ännu mera peppande!
Fick inbetalningskortet till innebandyn igår, ingen som känner någon i ett företag som har lust att sponsra mig lite? 2000 får ni tryck på matchkläderna!?! Ingen som är sugen??  Funderar på att starta en insamling typ som frälsningsarmen stå utan för konsum och  skramla i en bössa kanske kan få ihop tillräckligt på de, tror ni inte?
I morn är det dags för match igen och förhoppningsvis så tar vi med oss tre nya poäng, med hårt jobb och en sjuhelevtes jäkla inställning så tror jag att vi klarar av det med bravur!
Ikväll blir det en alldels lagom lugn kväll! vi ska hem till Norrfors och käka middag! ska bli så skönt har inte sett Mor å far på två veckor och det hör inte till vanligheten för att vara jag. Jag gillar att vara hemma i Norrfors, lugnet i byn får mig alltid att må bra!
jösses vilket långt inlägg de här råka bli, om allt och ingenting ingen röd tråd i mitt bloggande inte. Älskar ju mina katter så för ovanligehtens skull så avslutar jag med att bjuda på några bilder på mina sötnosar! :;P
Hon ramlade ner mellan dynan och ryggen på fotöljen men tyckte tydligen
det var rätt mysigt så hon kom inte upp på en bra stund!
storöga och öron!
en liten tröttis!
så vaknar vi till liv lite när vi upptäcker att...
kameran har ett snöre vi måste leka med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela