fridadahlgrens

Vinst!

Publicerad 2011-10-15 15:52:13 i Allmänt,

Vi kom, vi såg, vi segrade!

Skönt att få vinna och desutom med många mål blev tillsist vinst med 11-3, bra jobbat laget!
Personligen så var det verkligen inte den bästa matchen jag gjort, så surt när man känner att man kan så mycket mer men det kommer liksom inte ut. Blir så arg på mig själv hatar att känna att man kunnat spelat bättre än man gjorde.  Får bita ihop och försöka jobba mig in iform, så där bra när man bara känner att man kan ta allt och inget är nått problem. Det är dit jag skall!

Hade vart sjukt roligt att vara med på lagfesten ikväll, speciellt eftersom att vi vann och även spelade bra, men jag ska försöka tagga upp och gå på 25 års fest istället. Men kan inte riktigt bestäma mig om jag ska korka upp eller inte känner att jag har en smygande förkylning i kroppen och jag vill verkligen inte bli sjuk, så jag sitter här i soffan i valet eller kvalet om vad jag skall göra, ska snart ta ett beslut men först så blir det en sväng på ica!

Haen bra lördag kväll alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela