fridadahlgrens

Den här veckan...

Publicerad 2011-09-09 22:28:49 i Allmänt,

Den här veckan har vart den första tillbaks i plugget efter sommarlovet. Har som sagt haft lite ångest över den här terminen. Men efter den här veckan känns det ändå helt ok. Så vad har jag gjort i  veckan då jo jag har lånat massor med...

...böcker
Under min tid som student tror har jag nog aldrig vart så mycket på Ub som jag vart den här veckan. Har sökt sjukt mycket litteratur och även hittat en massa bra som jag kan använda mig av! Det jobbiga är att jag även måste läsa all litterartur så jag jag har blivit en  riktig plugguggla

Och en plugguggla kommer jag nog att förbli den här terminen om jag skall bli färdig och det skall jag!

 

I Onsdags så var det dags för match igen. tätt med matchande nu känns lite konstigt att ha spelat fler matcher än jag gjort träningar allt sitter liksom inte rätt än. Tyvärr förlorade vi, vi spelade som om vi aldrig sett en boll för och gjorde i särklass den sästa match jag någonsin sett oss göra. Men som lag gör man i bland skitmatcher och på ett sätt var det tur att den kom nu och inte när serien börjat. Annat var det ikväll när vi mötte IBF Dalen. Vi vann med 4-0 vi körde över dem totalt. Skönt att gå in och vinna mot ett div 1 lag och desutom hålla nollan! Härlig seger och kul att se när vi epalr för varandra så är vi  riktigt jäkla bra!! Imorn är det match imorn så det är bar att ladda om och förhoppningsvis kan vi göra en minst lika bra match som vi gjorde ikväl!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela