fridadahlgrens

En härlig helg

Publicerad 2011-09-19 10:06:29 i Allmänt,

Känner mig som värsta plugghästen när de enda jag jag gör på dagarana är att sitta framför datorn och skriva. känner mig så sjukt osocial att bara sita hemma saknar redan att gå på lektioner iaf nån gång i veckan, för att åtminstonde få se lite folk! Sjukt va trevligt de kan vara att titta på folk haha

I fredags så träffade jag min gamla barndomskompis sara, sjukt trevligt att ses igen! En fredagskväll i soffan med trelvigt sällskap och hyffsat bra på teven! Lördagen spenderade jag på stan, shoppade upp lite av mina födelsedagspengar en trevlig dag och faktiskt några härliga fynd! så nu är garderoben lite uppdaterad. På lördagskvällen var det dags för  lite fest bäst att passa på innan  serien drar igång :P  Och  igår så blev det en tur hem till mor och far, nu när det äntligen slutat regna så är ju hösten så härlig! luften är så klar och färgerna så fina, fick med mig lite äpplen från äppelträdet hemma i norrofrs, Närproducerade och ekologiska :P 



Tror jag ska ta mig ett äpple och återgå till mitt skrivande bäst att hålla  tidsschemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela