fridadahlgrens

En helt vanlig middag

Publicerad 2011-09-19 18:28:20 i Allmänt,

Tycker det är så tråkigt att laga mat till bara en själv. Orkar liksom inte hitta på nått så idag blev det helt enkelt bara...
älgstek, gjord i ugn! lätt som en plätt och gott som tusan!
Köpte ju en ny symaskin i slutet av förra terminen, men tyvärr har det inte blivit så gjort med den nya maskinen än tog liksom inte med den ner till övik i sommras. Så i eftermiddags blev jag less på att skriva och ville göra nått annat, men inte starta nått stort projekt så det fick helt enklet bara bli en mössa..
dålig bild, men det blev en mössa till mig själv med flodhästar på.
kanske är jag lite väl barnslig men jag älskar min nya mössa!
Nu ska jag käka middag och ta mig en liten kvällspromenad innan det blir sängdags för tant frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela