fridadahlgrens

Lunchpaus

Publicerad 2011-09-20 12:01:56 i Allmänt,

Nog för att jag pluggar heltid och det ska vara åtta timmars plugg varje dag men det är fasen inte kul att skriva hela dagarna och inte komma så långt som man borde. Så tycker därför att det är viktigt med Lunch paus och göra nått helt annat en liten stund så man inte tar död på kreativiteten helt!

Tror också jag är lite som skalman i Bamse, har en mat och sov klocka. När klockan ringer är det dags att äta annras bli man hängig och arg detsamma gäller när jag är trött. Är nog mer lik skalman än jag vill erkänna. ;P



Tar mig en ordentlig lunch paus nu sen  blir det att färdigställa avsnittet jag hållerpå med och skriva intervjufrågor då borde jag kunna vara rätt nöjd med den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela