fridadahlgrens

Regning dag

Publicerad 2011-09-22 16:18:14 i Allmänt,

Det har baske mig regnat näst in till hela dagen, nu ser de ju nästan ut som att det skall klarna upp men man vet aldrig. Har sagt så tidigare idag å då kommer det en jätte skur!

Hann mellan regnskurarna pallra mig ner till UB för att lämna tillbaks och låna lite flera böcker har snart ett eget litet bibliotek här hemma! Förstår inte vad jag ska alla böcker till men tydligen har dom alla gett mig nån sorts information som har vart av värde då mitt skrivande går framåt
'
Regenet som öst ner hela dagen har gjort att mina älskade små kissemissar inte ens velat sitta på balkongen och titta ut på världen, det har nämligen regnat på snedden så det blev blött på balkongen å de gillas inte riktigt av de små liven. Men att stänga balkongdörren det var dock inte att tänka på katterna blev som galna och jamade som tok  när de såg fåglarna som landande på balkongen. Kunde inte koncentrera mig på plugget med allt jamannde så jag fick snällt öppna dörren och ta på mig en tjock tröja och mina fårskinnstofflor!

Men det där med vatten från himmlen gillades ändå inte så jagandet av fåglar skedde från balkong dörren på glänt

De vill inte gå ut men de vill båda se fåglarna vad gör man då...

jo man använder sin vän som huvudkudde så man själv också kan se allt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela