fridadahlgrens

Jobb

Publicerad 2012-02-07 17:06:43 i Allmänt,

Har idag faktiskt vart och vickat, några timmar på en grundskola. Kul att få vicka men asså jag är ingen höjdare på So ämnen eller matte. Sen är jag verkligen inte van med att vistas i ett "vanligt" klassrum. Mitt klassrum brukar ju som vara lite annorlunda hehe Men som sagt kul att få komma ut i skolan och att tjäna lite pengar och de är ju aldrig dumt. Men en sak som är säker är att det inte är helt lät att vicka när man inte riktigt vet vilka eleverna är eller vad de skall göra. Men det är bara att härda och se glad ut.

Nu ska jag slöa i soffan en stund, känner att jag är välförtjänt av de idag, innan det är dags för Innebandyträning!

Hare bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela