fridadahlgrens

Underbar helg

Publicerad 2012-02-13 15:15:23 i Allmänt,

I Onsdags lånade vi bilen av min mor och far och i Torsdagskväll körde vi ner till Övik. Vi tog med oss katter och allt för en helg ute på Burön. Vi har haft en lugn och härlig helg, bara vart jag danne och katterna hela fredag. Katterna har levt lyxliv spprungit runt helt fritt och lekt en massa i snön. De är nog ändå dom som haft den bästa helgen fått göra precis som de vill en hel helg hehe.

Favoritstället under stugan!

så här trött och gosig blir man av en heldag ute!

 

Förutom att vi har haft det otroligt mysigt ute på Burön och blivit bjudna på väldigt god mat av Dannes mor så var de störtsa som hände denna helg att mitt examensarbete blev godkänt, så nu är jag nära på färdig lärare känns så sjukt skönt att det blev godkänt! Jag som har vart så sjukt nervös inför att skriva 30 HP men de gick vägen. Grattis till mig!!

Nu fyller jag ut min tid med att vicka lite, har fått jobb denna vecka, känns skönt att veta att det kommer att komma in lite pengar samtidigt som jag får göra det jag numera är färdigutbildad till!! Men ett som är säkert är att dagens ungdomar saknar respekt för vuxna, gillar verkligen inte ungdomar som inte lyssnar och respekterar vad man säger till dem. Jag blir tokig på elever som käftar emot när man bara ber dem att lyssna i två minuter. Ett som är säkert är att så kommer min baran aldrig att få bete sig.

 

Måste bara berätta att vi hade ju match i helgen med, mot skellefteå IBS serietvåan. På förhand så kan man ju tro att det skulle bli en jämnkamp ettan i serien mot tvåan. Men jag älskar verkligen mitt lag. När vi bestämt oss då finns det inget som kan stoppa oss. Vi gick in och verkligen körde över dem efter första ledde vi med 4-0 sen rullade det bara på och tillsut så vann vi med 12-1!! sjukt skön vinst! med tanke på att vi hade mpnga spelare borta och spelare på helt nya positioner så tycker jag vi gör en helt underbar insats!!!

 

 

skön läsning höst upp i tabellen där vi hör hemma!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela