fridadahlgrens

En cupvinst och dags att börja plugga igen

Publicerad 2012-01-10 18:19:24 i Allmänt,


Vi spelade ju cup i helgen, alltid lika roligt med cup. Vi var väl inte alldels så där lysande, vi kan bättre. Men ibland kan det vara svårt att plocka fram under cupmatcher samt att vi hade med många juniorer som asbsolut gjorde ett bra jobb men det är alltid svårt att spela med nya människor. Men som sagt vi vann och det var en riktigt härlig seger, vi slet och tillslut så kom vändningen och vi fick vinna!

Vinst blev det!


Idag och igår har jag bara ägnat dagen åt att morgondagens slutseminarium. Nu är det allavar nu ska jag få veta vad folk egentligen tycker om vad jag har skrivit. Samt att jag ska ge synpunkter på vad andra har skivit vilket är minst lika skrämmande vet ju knappt vad jag ska säga. Bara att hoppas på det bästa!

Sen är det dags för en ny termin, hoppas på att kurserna jag faktiskt kommit in på kommer att vara intressanta och läsvärda så det blir en intressant vår iaf! det är som dags att börja vakna upp nu efter alla helger och jullovet inse att det är dags att börja plugga igen vare sig man vill eller inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela