fridadahlgrens

Helg!

Publicerad 2012-01-27 09:35:29 i Allmänt,

igår var jag fram och tillbaka till övik för att skriva inmmig på en distanskurs. Jag hade i min enfald fått för mig att den kursen skulle innehålla mycket om mönsterkonstruktion, eftersom den heter Kläddesign. Men tji fick jag den verkar inte innehållla nått. Så nu vet jag inte riktigt om jag vill läsa den kursen då 15 poängs kursen jag kommit in på också typ handlar om samma saker.  Det var ju mänsterkonstruktion jag vill lära mig mera om! Men men ska ta mig en fundeare och se om det är värt att läsa båda kurserna eller inte.

Längtar som tusan tills nästa vecka på insdag kväll då åker vi till HEMAVAN!!!! Ska bli sjukt roligt att åka skidor och dricka öl i några dagar!

Idag är det fredag så idag ska jag bara ner på stan och Luncha med Lucy och sen klippa håret, vilket verkligen är på tiden tror jag klippte mig senast innan sommarn!!


Avslutar med en liten gåta:

Vad gör kon på ett ben?!?!

Fundera på den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela