fridadahlgrens

Länge sen sist!

Publicerad 2012-01-05 11:30:17 i Allmänt,

Har glömt bort att jag har en blogg, haft så mycket annat för mig, eller bara inte orkat uppdatera haha :P Men julen och nyår har vart väldigt bra! Har jobbat hela storhelgen så det har tyvärr inte blivit så väldigt mycket ledigt och julmys men pengarna som kommer in kommer vara väldigt bra att ha.

Julafton  var väldigt mysig och trevlig och många fina klappar ficka jag även, måste ha vart väldigt snäll förra året fick väldigt bra och användbara klappar!

fick en lila Kånken, underbar ryggsäck den kommer att användas
MYCKET!!

Vinterkängor, perfekt slipper man bli kall och blöt om fötterna nu när
snön äntligen kommit!!!

 

Fick även en massa andra bra saker, så som presentkort på bla Bodyshop alltid bra att ha, nytt underställ och tjocksockar. Men en av de bästa julklapparna var att jag fick pengar till att ta jägarexamen så till hösten så får jag hoppas att jag kan jaga älg med bror min i Vännforsskogen!

 

Nyår var inte heller dum, god mat roliga spel och framförallt väldigt trevligt sällskap! Absolut en av de bättre Nyårsaftnarna på väldigt länge. Synd bara att jag skulle upp och jobba på Nyårsdagen men det är sånt man får leva med. Väldigt trött var jag men det gick vägen. Hade tänkt visa hur fint vi dukat på nyår men jag hittar tyvärr inte sladden till kameran :S

Överlag så har det vart ett väldigt bra lov, allltid skönt med julllov men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten och ta tag i plugg och livet efter plugget haha Dags att växa upp och börja söka jobb på riktigt, inte för att jag såg framemot de men ett nödvändigt måste!

Idag så skickade jag in min rapport och slutopponering på Onsdag så nu börjar det verkligen att dra ihop sig, ska hinna med att läsa en rapport och skriva opponering till den med, men det får bli söndagens problem. För i helgen är det innebnadycup som gäller!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela