fridadahlgrens

Skit väder!

Publicerad 2011-12-14 09:17:56 i Allmänt,

Jag som var övertygad om att det nu skulle bli vinterfint på riktigt men ack så fel jag hade, nu är det plusgrader och snön tinar bort. Vad är det med årets vinterväder, kan de inte bli smällkallt och mycket snö. Hatar verkligen ishalkan som blir av tö de är ju mer än livsfarligt att föröska ge sig ut!

I går så var jag och Danne på julklappsjakt och nu är alla klappar inhandlade eller jag har kvar några men tänkte att bror ska få vara med på ett hörn :P Det är iaf fantasiskt trevligt att slå i klapparna så får man klippa och klistra lite, det är aldrig fel!

Sen har jag även börjat strukturera upp vårat gästrum, nu när banankartongerna är målade så har jag kunnat sortera mina tyger och linnegarderoben har aldrig någonsin förr vart så välstädad och fin! Känns skönt med lite ordning där inne ska fortsätta med de projketet idag så det blir färdigt!

Fick ett mail om att lärarförbundet bjuder in till föreläsning om hur man söker jobb. funderade starkt på att gå på den idag, det kanske kommer fram lite tips på vad man skall tänka på när man ska till och söka jobb.

Ne nu blir det till att stöka och städa till i gästrummet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela