fridadahlgrens

Lördagens bravader

Publicerad 2011-07-25 17:55:33 i Allmänt,

I lördags var vi ju som sagt ute på ulvön och här kommer lite bilder från dagen!


Grabbarna myser på väg ut till ön

Alla sjöbodar som man ser när färjan lägger till

Den kombinerade Brandstationen och turist informationen

Var den årliga tennisturneringen, Ulvö Open så vi fick se Foppa spela tennis

 



Gänget på väg, blev massa promenerande men vädret var fint så det var en
väldigt trevlig dag och senare även kväll!

 

Min mor och Far har även vart ner och hälsat på i helgen, de spenderade lördagen ute på Burön med Pelle och Monica ochde verkar ha haft väldigt trevligt. Sen på Söndagen kom mamma och pappa in hit till stan så jag skulle få träffa dem. Har ju haft punka på min cykel ett tag, men de fixade far, Tackar så väldigt mycket för den hjälpen! Inte dumt med besök från föräldrarna! sen visade vi dem runt lite här i  Örnsköldsvik innan det var dags att säga hej då. Jag må vara 25 snart men det känns ändå lite tråkigt när de åkte hem, när jag vet att det är länge tills vi får ses nästa gång.

Nu ska jag slöa i soffan en stund innan jag ska ta en promenad till Kvantum och möta upp Daniel så vi akn handla lite, finns inget att äta här hemma, Så för mig fick det bli gröt till middag men inte helt fel när man har hemmagjord jordgubbsylt till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela