fridadahlgrens

Bubbelbad!

Publicerad 2011-06-23 20:33:36 i Allmänt,

Krånglade mig igenom mitt syande nästan har bara kvar att sy ihop öppningen på en dyna men när jag dödat två nålar så gav jag upp för idag blev så less!

Har hunnit med en sväng på gymmet med Danne tränade armar idag till och med lilla jag börjar ha nått som man kan kalla biceps nu känns faktiskt inte så dumt, snart är jag starkare än Danne! :D

Efter gymmet så tog jag ett bad jätte mysigt, enda kruxet var att jag hälde i lite för mycket bubbelskum, hemma när man häller ner så behöver man ganska mycket för att det ska bli ordenltigt med bubblor så jag gjorde som jag brukade men glömde att det på badkaret här finns inbyggda bubblor så när jag startade  bubblorna så blev det överfullt med bubblor jag nästan försvann i bubbelbadet



Ne ska nog äta lite kvällsfika innan det är dags att sova!
Hinner nog inte blogga nått imorn då jag drar direkt från jobbet ut till burön för att fira midsommar,
så Glad Midsommar på er alla och fira med förstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela