fridadahlgrens

Dagen som vart

Publicerad 2011-06-21 18:40:19 i Allmänt,

Förstår inte vad det är med mig, vaknade kl 3 i natt av måsarna utanför fönstret och sen kunde jag typ inte somna om, så sjukt irriterande bara för att man skall kliva upp halv sex så kan man inte sova. Men får väl gå å lägga mig tidigt ikväll istället. Är helt ensam här i lägenheten alla de andra är ute på Burön men jag kan tycka att det är skönt att få vara själv en kväll och göra lite som man vill och framför allt får jag se vad jag vill på teven, de är frihet de haha

Cyklade som ett tok hem som vanligt sen gav jag mig ut på ne löpartur på typ 4 kilometer plus att  jag körde lite målvaktssstyrka så känner mig rätt nöjd med träningen med. Vet ju hur jag funkar om jag går å sätter mig i soffan så orkar jag aldrig ut å löpa så det är lika bra att göra bort det på en gång då kan jag njuta av att sitta i soffan resten av kvällen. ska verkligen försöka springa ofta i sommar hör hela tiden hur det ekar i huvudet 10,1 beeeeep när jag klarat de då kan jag slappna av lite iaf :P Men det känns osm att det är ännu viktigare att sköta sommarträningen ordentligen när man inte kan vara med på alla hallpass och missar en stor del av alla träningsmatcher bara att hoppas att bollkänslan sitter kvar i höst så man kan vara med och konkurrera på ritkigt. Känner mig faktiskt riktigt motiverad inför den här säsongen!



Ne nu ska njuta av ensamheten, hare bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela