fridadahlgrens

Helg!

Publicerad 2011-06-16 23:04:19 i Allmänt,

Nu har jag gjort mina tre inskolningsdagar så nu ska jag kunna allt, men det kommer nog att ta några veckor iaf innan man är helt varm i kläderna. Har jämfört stället i ume lite med vart jag jobbar nu och det finns lite effektivisering att göra eller iaf göra saker och ting enklare. Tycker dom krånglar till saker lite för mycket här men men det är bara att acceptera och försöka lära om sig på deras sätt.
Jobbigast är nog ändå att det är mögel o annan skit i huset känner de redan i ögonen och bara vart där några dagar, får hoppas att man slipper vara i den delen så mycket men lär nog bli svårt då jag min grupp håller till just i värsta mögelsaneringen. Har även kommit på att den delen jag tyckt bäst om med sommarjobbet att gå på promenader och att få BAKA inte kommer nli nått av. Kankse några promenader men ingen bakning!!!  inte lika kul att baka hemma på nått konstigt vis :P få se till att jobba många helger i höst så jag kan baka lite haha

Ne men nu har jag fått helg iaf!känns skönt med lång helg börjar inte förn på tisdag. Så imorn blir det en löpartur på morgonen + lite styrka sen så är det bata att packa väskan så drar vi ut till Burön med Olle och Gina!
Kommer att bli en kanon helg säkerligen vi hoppas på fint väder så drar vi nog ut till vågön på lördag. Jag hoppas på fint väder så hinner man få en riktig sommarbränna i helgen :P  Ha en bra helg alla, kommer nog inte hinna blogga imorn och på önfinns varken dator eller internet så vi hörs på söndag eller måndag!



Utsikten från burön, hoppas på sånna här härliga kvällar i helgen med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela