fridadahlgrens

ö-vik

Publicerad 2011-06-13 21:17:34 i Allmänt,

För er som inte vet så kommer jag att spendera denna sommar i sköna Övik. Har ett nytt sommarjobb här nere även det inom vården som hemma i Ume men detta är på ett servicehus. Var där i dag för att skriva på delegeringspapper så jag får dela ut medecin i sommar. Tror jag aldrig fått en sån ingående beskrivning om olika läkemedel eller vilket ansvar man har när man delar medecin.  fick till och med göra ett typ prov, fick svara på 28 frågor!?! Bara att hoppass att de gick vägen :P

Har även hunnit med att skaffa gymkort idag så nu kan jag ta tag i träningen på allvar med, körde axlar och bröst idag med Danne gick fakstikst helt ok, skönt att vara igång på riktigt!

Men nu är det dags att sova, för imorn är första inskolningsdagen så kl 7 skall jag vara där så cyklar väl hemifrån vid tio över 6 så får jag se hur lång tid det tar att cykla de 6 kilometrarna typ mest i uppförsbacke till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela