fridadahlgrens

PUNKTERING!

Publicerad 2011-06-30 18:32:49 i Allmänt,

För det första så är jag jätte trött idag råkade fastna framför transformers 2 igår kväll och innan vi sett den färdigt sså var kl 1 och jag skulle upp kl halv sex. Men man har bara sig jsälv att skylla. Så dagen har vart alltjämt lite seg och lång när man är trött i huvudet. Så när jag ska cykla hem sätter jag mig på cykeln och trmapar iväg men jag tyckte cykeln lät konstigt och de gick trögt att trampa. Stannar och kollar och däcket är helt platt! Hade  förhoppning om att det skulle vara pyspunka så kan man pumpa och iaf klara sig hem, men inte de. De läkte som ett såll vid ventilen så det vara bara att gå hela vägen hem. Så sjukt vad trött i fötterna och hungrig jag var när jag kom hem si så där en timme senare än beräknat.

Men nu har jag iaf ätit och har nästan kommit över att min cykel svek mig nu ska jag vila e stund innan jag ska ut och löpa en tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela