fridadahlgrens

Symaskins krångel

Publicerad 2011-06-23 09:52:27 i Allmänt,

Hade tänkt mig att sy färdigt överdragen till fotöljerna jag håller på att klä om. Tog fram svärmors symaskin började sy gick bra tills undertråden tog slut. jaha tänkte jag de är väl bara att spola ny tråd, men hur fasen gör man de då?? vanligtvis brukar det ju finnas ett ställa där man sätter underspolen på när man skall spola ny tråd. Men det finns inte har provat typ allt jag kan komma på, men inget funkar! slutar väl med att jag får snurra upp tråden för hand usch! är så irriterad öveer att jag inte fattar hur jag skall göra så jag bara lämnar skiten för ett tag.

Ger mig ut på en löptur så kanske aggressionen över symaskinen försvinner :P

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2011-06-23 16:54:58

Är den gammal kan det vara en spak/plupp man ska dra ut.. Det var jag med om en gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela