fridadahlgrens

Träning & Jobb

Publicerad 2011-06-14 20:03:28 i Allmänt,

Har gjort första dagen på sommarjobbet idag. Känns faktiskt riktigt bra, kul att vara på ett nytt ställe och framförallt på ett servicehus vilket gör att de gamla är lite piggare vilket leder till lite mindre tungt för mig så inte mig emot! Kommer nog trivas bra där ute i själevad, desutom så ligger de ju precis i närheten av själevads kyrkan. Som man verkligen borde besöka om man har vägarna förbi kanske den finaste kyrkan som finns.

Ska ju cykla till och från jobbet varje dag har jag tänkt mig, ungefär som vanligt för mig cyklar alltid på sommarn! Det blir en härlig cykeltur varje dag man hinner som vakna till på morgonen, så det blir ca 12 kilometer cykling varje dag och fetrsom jag itne vet hur man fin cyklar så är det alltid fullgas så det blir bra motion varje dag, känns skönt så behöver man inte springa lika långt när man kommer hem! så idag blev det ca 6 kliometer löpning plus lite målvaktsstyrka så känner mig rätt nöjd med denna dags träning!

Måste ju se till att hålla i och öka konditionen nu i sommar så man slipper bju innebandylaget på fika, tänker inte misslyckas med beepet i höst! så tanken är redan inställd på hård träning för jag tänker inte sitta bänk pga att jag tränat dåligt de är ett som är säkert! Men nog om de.

slänger in en bild från Burön i helgen och det är inte helt fel att ha stuga vid havet tror jag är hav ocg båt frälst rejält nu!

 

 

 

 

 

Nu blir det lite äntligen hemma  och soffhäng innan sängen väntar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela