fridadahlgrens

Kanske dags för en update igen!

Publicerad 2011-11-04 09:01:45 i Allmänt,

Herregud, glömmer bort att jag har en blogg emellanåt, snacka om bra minne NOT!

Men vad har hänt på sistonde då, väldigt bra fråga. Som vanliggt händer de fasen inte mycket hehe

I lördags s tävlade Danne i Umeå Atletic, tre grenar chins Dips och rodd, faktiskt inte helt fel att börja lördagen med att glo på killar med mycket muskler jag och Carro satt på läktarn och storglodde :P Det roligaste var att det slutade med seger för Danne i rodden och en total andra plats för Olle ( Dannes träningspolare). Sen toppade vi lördagen med en utgång. En fantastiskt rolig och härlig utgång! Men på söndag så mådde man som man förtjäna haha!

Har som  sagt inte så mycket för mig så det mesta kretsar kring Innebnady och plugg :p och i Tisdags var det dags för DM match mot Division 1 laget Umeå City. Vi gav dem en ordentlig match, vi spelade otroligt bra sjukt härligt att se att det finns inom oss! Tyvärr förlorade vi i sudden men absolut en match vi kan lämna med huvudena högt hållna!

Igår så var jag ocg fixade till min trasiga rygg, vilket var skönt samt att hon sa att behandligen verkat så bra på mig så nu räcker det med lite underhåll tjohoo! så skönt att inte ha ont! Sen kom det brev på posten och mönstrerna som jag beställt för ett bra tag sen damp ner! så nu ska jag sätta igång att sy på riktigt igen. skapa saker med min symaskin. Jag menar köper man en symaskin för masssa tusenlappar så måste den ju användas!!!


Idag är det fredag och All Helgona. Jag och mamma ska åka och tända ljus på gravarna. Jag tycker på nått vis att det är så mysigt och stillsamt på kyrkogårdarna på hösten när det är många gravljustända!  Ska även hämta ut mina nya glasögon tjohoo!!  blir en bra fredag de här!

Bjuder på lite bilder på Min kära Daniel han debuterade som modell igår och bilderna är inte att leka med, sjukt snygg!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela