fridadahlgrens

Middag!

Publicerad 2011-11-23 16:35:16 i Allmänt,

Efter först en promis och sedan en löptur så står nu äntligen brödet i ugnen och maten på spisen. Känner mig riktigt effektiv idag! Har bakat ett bröd på bikarbonat med lingon i, bakar typ alltid de här brödet för att det är lätt att göra och det blir väldigt gott!!


brödet i ugnen bara att invänta att klockan ska ringa!

Och till middag blir det inte bättre än en gammal god klassiker, stuvade makaroner och köttbullar, tar lite tid att stuva makaronerna men så värt det är så där barnsligt gott så man kan nästan äta hur mycket som helst!

Ikväll ska jag bara njuta av att vara hemma själv då Danne ska i väg och se hockey och fotboll. Jag ska placera mig i soffan med en kopp te och mitt nybakade bröd så hittar jag säkert nått på teven som jag kan titta på!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-11-23 21:58:57

Kan man få be om receptet på det där brödet? jag gillar också att vara ensam hemma, det är såå skönt att bara få vara själv ibland :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela