fridadahlgrens

Mörkt ute, mörkt inne, snart...

Publicerad 2011-11-17 16:11:19 i Allmänt,

... får man plocka fram julstjärnor och adventsljustakar! Jag älskar allt som har med jul att göra. Älskar att pynta och plocka fram tomtar och änglar. Pysslig som jag är så är det även sjukt roligt att slå in fina julklappar! Få dricka glögg i mängder och äta julgodis finns det nått mysigare! LOVE IT. Nästa vecka ska varje ledig stund ägnas åt att göra vårt kära hem väldigt juligt allt från pynt till bakning!

skönt att ha något att se fram emot, för plugget är inte de roligaste. Inte var de lättare idag men det lossnar nog snart hoppas jag.

Var ner på stan idag och knäckte till ryggen idag det är faktiskt sjukt skönt när det knäcker lite :D Sen ringde mamma när jag var på väg hem och bad mig gå in på systemet och köpa Blossas års glögg. sagt och gjort så nu sitter jag här och längtar väntasfullt tills man får öppna den och smaka om det är någon hit!



Måste bara lägga upp en bild till för när man tycker att det är väldigt tråkigt och less på det mesta så hittar man klump ett och två sittandes i fönsterkarmen, kan få vem som helst att smälta haha



tydligen nått som är väldigt intressant där ute!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-11-17 19:55:35

Jag längtar också efter att få julpynta nu! Och vi håller tummarna för den första snön snart va? Tänk så fint om det kunde få singla ner stora vita snöflingor till första advent. Magiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela