fridadahlgrens

Januari bara susar förbi

Publicerad 2012-01-19 15:34:47 i Allmänt,

Känns som att det var igår vi firade nyår, men dagaran bara flyger förbi. Januari började i rasande fart med lite extra jobb Innebnadycup och plugg på de. Förstår inte riktigt hur jag hunnit med allt. Men nu sitter jag här och har i princip ingenting att göra. Har lämnat in mitt ex-jobb för bedömning så nu finns det verkligen ingen återvändo, nu må de bära eller brista. Samt att jag efter väldigt många om och men fått tag i personen som skall hjälpa mig med min släpande kurs. Med de så hoppas jag att jag inom en väldigt snar framtid ska få titulera mig LÄRARE!
Kännns både sjukt roligt men samtidgt väldigt skrämmande. Dessa fyra år har gått aldelles för fort fast samtidigt så är det så välkommet!
Nu hoppas jag på att denna våren bara ska ha bra saker att komma med och den absolut bästa presenten vore ett fastjobb :p Så det är bara att ge sig ut och leta jobb, om någon har tips på ett textillärarejobb eller idrottslärar jobb så ge mig tips!! ;P bara att hoppas att det dyker upp något och att man får de!!
Närmast i planeringen står all rolig innebnady, faktiskt så jäkla roligt att spela nu, sen så blir det en välbehövlig fjälllen tripp, StudentSki 2012 kommer att bli oförglömlig. Längtar som tusan till den helgen den kommer bli underbar!!!!!! Och i år blir det skidor och tävlingar som gäller vi ska äga backen haha
Danne är proffs på skidor!
Har länge funderat på att köpa mig en ny kompaktkamera då min nuvarande har börjat gjort sitt, tar mestadels suddiga kort och den låter lite som en maracas. Den är egentligen inte så gammal men den kanske inte har haft den omildaste behandlingen i sitt liv. Men nu när jag jobbat hela julen så kände jag att det var dags att köpa en ny kamera så det fick bli en sådan här!
skönt också att den hinner komma innan vi drar till Hemavan!
Hade väl egentligen velat ha den dyrare varianten, för att den är lite bättre samt att den fanns i lila :P men samtidigt så har jag ändå en systemkamera så de här blir ett bra komplement till den!!! Ser framemot att den ska komma på posten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela