fridadahlgrens

Det som höms i snö kommer fram i tö

Publicerad 2013-04-30 11:19:34 i

Alltså, i september förlovade vi oss jag och Daniel. De var världens överraskning för mig och hade inte en blekaste om att han planerat de. Han körde upp till Gällivare och hem samma dag bara för att ge mig en ring. Väldigt romantiskt å fint.

I november var vi med Joel oxh Carro i deras stuga en liten bit utanför Gällivare och jag lyckas naturligtvis tappa ringen i snön. och som vi letade i snön men vi hittade ingen ring den var borta.

Jag skämdes som tusan och Danne var öite små sur. Vi tänkte att har vi tur dyker ringen upp till våren. Men samtidigt kan man aldrig veta så vi (jag, ändå jag som tappat bort den) köpte en ny.

Igår, var jag å käkade middag med Joel, Carro och Carros mamma ute i samma stuga. vi pratade om ringen att jag tappat den men de är fortfarande väldigt mycket snö kvar så fanns som inget hopp att hitta den. Till Carros mamma måste gå på dasset och vad hittar hon på vägen? Jo, min ring! Helt sjukt, den låg tydligen helt öppet alldeles intill stug väggen. Så nu har min ring hittat hem igen och jag har numera två förlovningsringar!

En klyscha men det som göms i snö kommer verkligen fram i tö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela